Wie ben ik?
Ik ben jouw rots in de branding! Ik ben optimistisch, daadkrachtig, heb oog voor detail, ben ondernemend en hou het overzicht terwijl ik 10 ballen tegelijk in de lucht hou! Ik ben een echte verbinder en vind het een uitdaging om de bepaalde strategie boven verwachting uit te voeren en van een merk een lovebrand te maken.
Met meer dan 20 jaar relevante werkervaring in diverse A-merkomgevingen van licensing, retail, design en diverse hospitality ken ik de kracht van branding. Ik sta bekend om mijn strategische visie, maar wel met een hands-on instelling; denken én doen. Men vindt mij initiatiefrijk, zelfstartend, een teamplayer en ik heb aandacht voor mensen plus het eindresultaat. Kortom; een organisatorische spin in het web met natuurlijke senioriteit & verstand van zaken.
Ik heb gevoel voor en kennis over branding & huisstijl; ruime ervaring met project- en event management en beschik over goede communicatieve- en adviesvaardigheden. Ik weet hoe ik mijn omgeving kan motiveren en overtuigen. Ik ben creatief, ga uitdagingen niet uit de weg en kan mij goed inleven in de verschillende doelgroepen die bereikt moeten worden. De klant en het eindresultaat staan altijd centraal.
Naast genieten van het leven is mijn doel: vol passie en positieve energie de droom van de organisatie (en van mijzelf) verwezenlijken door het hart van de klant raken én de kassa te laten rinkelen!
Met meer dan 20 jaar relevante werkervaring in diverse A-merkomgevingen van licensing, retail, design en diverse hospitality ken ik de kracht van branding. Ik sta bekend om mijn strategische visie, maar wel met een hands-on instelling; denken én doen. Men vindt mij initiatiefrijk, zelfstartend, een teamplayer en ik heb aandacht voor mensen plus het eindresultaat. Kortom; een organisatorische spin in het web met natuurlijke senioriteit & verstand van zaken.
Ik heb gevoel voor en kennis over branding & huisstijl; ruime ervaring met project- en event management en beschik over goede communicatieve- en adviesvaardigheden. Ik weet hoe ik mijn omgeving kan motiveren en overtuigen. Ik ben creatief, ga uitdagingen niet uit de weg en kan mij goed inleven in de verschillende doelgroepen die bereikt moeten worden. De klant en het eindresultaat staan altijd centraal.
Naast genieten van het leven is mijn doel: vol passie en positieve energie de droom van de organisatie (en van mijzelf) verwezenlijken door het hart van de klant raken én de kassa te laten rinkelen!